تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




استیضاح آخوندی به صحن علنی می‌رود

کد خبر: ۴۷۰۸۳۰

۶۶۷  بازدید

سخنگوی کمیسیون عمران گفت: نمایندگان از توضیح معاونان وزیر قانع نشدند و استیضاح به صحن علنی مجلس می‌رود.

خبرگزاری ایلنا: صدیف بدری در‌ مورد بررسی تقاضای استیضاح عباس‌آخوندی در کمیسیون‌عمران گفت: جلسه امروز برگزار شد و چند تن از نمایندگان مجلس که تقاضای استیضاح را داده بودند و برخی معاونان‌ وزیر در این جلسه حضور داشته‌اند اما متاسفانه شخص وزیر در این جلسه حاضر نشد.

سخنگوی‌کمیسیون‌ عمران افزود: نمایندگان از توضیحات معاونان وزیر قانع نشدند و اصرار دارند که موضوع به صحن علنی برود. ما گزارش خود را سه‌شنبه به هیات رییسه می‌دهیم و احتمال دارد هیات رییسه چهارشنبه استیضاح را اعلام وصول کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «استیضاح آخوندی به صحن علنی می‌رود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..