تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طالع بینی چینی چه رازهایی در مورد شخصیت شما می گوید؟

دیروز، اولین روز از سال نوی چینی بود و از این رو شاید بد نباشد با برخی از مفاهیم طالع بینی چینی با توجه به سال تولد خود آشنا شوید.

لازم است توضیح دهیم که طالع بینی چینی یک چرخه ۱۲ ساله را شامل می شود و نماد هر سال، یک حیوان است.

بر اساس فرهنگ عامه چینی و افسانه های قومی و اجدادی این سرزمین، توالی این منطقه البروج، بر اساس نتایج مسابقه ای که بین حیوانات برگزار شده، تعیین شده است. به این صورت که موش باهوش برنده بازی بوده و به همین خاطر، این توالی از موش شروع می شود. گفته می شود موش سوار بر پشت گاو، خودش را به خط پایان رسانده.

بر اساس این طالع بینی، سال ۲۰۱۷، سال خروس است. گفته می شود هرکسی که در این سال متولد شده باشد، سالی مملو از خوش شانسی و فرصت های مثبت در انتظارش خواهد بود.

به اعتقاد چینی ها، سال تولد، فقط بیان گر سن فرد نیست و اطلاعاتی در مورد شخصیت درونی، نوع ارتباطات و حتی سرنوشت وی را نیز مشخص می کند.

برای اینکه بدانید متولد چه سال و چه حیوانی هستید، می توانید از جدول زیر کمک بگیرید. پس از تعیین حیوان سال تولد خود، در ادامه بارزترین ویژگی های فردی متولدین آن حیوان را مطالعه کنید.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طالع بینی چینی چه رازهایی در مورد شخصیت شما می گوید؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..