تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کانسپت DS، رویایی که شاید محقق شود

10 / بهمن / 1395 - 17:00

سال گذشته در نمایشگاه بین المللی ژنو بود که شرکت خودروسازی سیتروئن توسط زیرمجموعه خود یعنی DS، اقدام به معرفی کانسپتی جدید در زیر چتر این برند با نام E-TENSE کرد که پیش بینی می‌شد در نهایت کانسپتی تمام الکتریکی از آب در بیاید، حال اخیرا صحبت‌هایی پیرامون این پروژه نقل شده که امکان توسعه و تولید آن در سال‌های آینده را قوت بخشیده است تا برند DS هم خودروی اسپرت و آینده نگر داشته باشد.
در صورت نشان دادن چراغ سبز DS به تولید و توسعه این خودرو، در نهایت شاهد یک خودروی اسپرت خواهیم بود که 4.12 متر طول، 2.08 متر عرض و 1.29 متر ارتفاع دارد و در سینه خود هم از سیستم محرکی تمام الکتریکی سود می‌برد.
همانطور که گفتیم، برای بخش مولد قدرتی این خودرو سیستم محرکی تمام الکتریکی در نظر گرفته شده است که موتورهای قدرتمند الکتریکی آن قادر به تولید حداکثر نیرویی 402 اسب بخاری و گشتاوری 516 نیوتن متری خواهند بود که براساس تجزیه و تحلیل‌های تئوری و شبیه سازهای کامپیوتری، این قدرت و گشتاور موتور پس از رسیدن به چرخ‌های اتومبیل تبدیل به شتاب صفر تا صد تنها 4.5 ثانیه‌ای و حداکثر سرعت بیش از 250 کیلومتر بر ساعتی می‌شود.
نیروی مورد نیاز برای گردش موتور الکتریکی نیز از بسته باتری‌های لیتیوم بونی تامین می‌شود که با انرژی کافی، می‌تواند خودرو را تا 360 کیلومتر در بزرگراه‌ها و یا تا 310 کیلومتر در سیکل ترکیبی شهری و بزرگراه همراهی کند. وزن این خودرو نیز 1800 کیلوگرم اعلام شده که بر روی چهار عدد رینگ 20 اینچی پوشیده شده توسط لاستیک‌های میچلین پایلون اسپرت سوار می‌شود.
اگر چه این خودرو فعلا در قالب یک خودروی کانسپت معرفی شده است، اما باتوجه به صحبت‌های اخیر شرکت سازنده می‌توان به چراغ سبز تولید این محصول با یکسری تغییرات امیدوار بود.

اخبار مرتبط

نژاد چینی DS 4 معرفی شد

نژاد چینی DS 4 معرفی شد

پیوند فشن با صنعت خودرو! خودروبانک در خانه دی اس پاریس + فیلم

پیوند فشن با صنعت خودرو! خودروبانک در خانه دی اس پاریس + فیلم

رنگ نارنجی مات تنها برای 17 مدل دی‌اس4

رنگ نارنجی مات تنها برای 17 مدل دی‌اس4

عکس ها

کانسپت DS، رویایی که شاید محقق شود - 0 کانسپت DS، رویایی که شاید محقق شود - 1 کانسپت DS، رویایی که شاید محقق شود - 2 کانسپت DS، رویایی که شاید محقق شود - 3 کانسپت DS، رویایی که شاید محقق شود - 4 کانسپت DS، رویایی که شاید محقق شود - 5 کانسپت DS، رویایی که شاید محقق شود - 6 کانسپت DS، رویایی که شاید محقق شود - 7 کانسپت DS، رویایی که شاید محقق شود - 8 کانسپت DS، رویایی که شاید محقق شود - 9 کانسپت DS، رویایی که شاید محقق شود - 10 کانسپت DS، رویایی که شاید محقق شود - 11

نظرات

نام

ایمیل

متن پیام

ارسال ایمیل وارد شده اشتباه است در حال ارسال ...



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کانسپت DS، رویایی که شاید محقق شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..