تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کادوی روز عشق، کادوی ولنتاین و سپندارمذگان چی بخریم؟

valentine3 کادوی روز عشق، کادوی ولنتاین و سپندارمذگان چی بخریم؟14 فوریه هر سال که مصادف است با 25 بهمن سال شمسی، روز ولنتاین است که در این روز عشاق برای یکدیگر هدایا و کادوهایی خریداری می کنند. کادوهای ولنتاین ویژگی های خاصی دارند و برای آقایان و خانم ها باید کادوهای مخصوصی خریداری شود. آسمونی در این مقاله مطالب جالبی در مورد ولنتاین و همچنین پیشنهاداتی برای خرید کادوی ولنتاین را برای شما عزیزان تهیه کرده است که در ادامه می خوانید.

حدودای 1700 سال پیش در روم حاکمی بنام کلودیوس بوده که فکر میکرده سربازای مجرداز متاهل ها قویتر هستن. واسه همینم ازدواج رو ممنوع میکنه تا سربازاش نتوننن ازدواج کنن و بقول خودش قوی بمونن. هر کسی هم که سرپیچی میکرده کشته میشده. این وسط یک کشیش به نام ولنتاین، برای سربازای رومی خطبه عقد میخونده خلاصه حاکم از این جریان خبردارمی‌شه و دستور می‌ده که ولنتاین روبندازن زندان …

والنتاین در زندان عاشق دختر زندانبان می‌شه. نامه نگاری ولنتاین شروع میشه و هر بار که ولنتاین برای دخترک نامه ای مینوشته زیرش مینوشته از طرف ولنتاین تو، این که زیر همه کارت های روز ولنتاین می بینید که نوشتن  From your Valentine از همونجا اومده. بالاخره ولنتابن چند روز بعدش بخاطرقانون شکنی اعدام میشه و چون جرمش هم رسوندن دختر و پسرای عاشق به همدیگه بوده از اون به عنوان شهید راه عشق یاد میکنند و از اون زمان ولنتاین رو بعنوان نماد یک عاشق تمام عیار مطرح کردن و روزشو روز عشق گذاشتن.

valentine2 کادوی روز عشق، کادوی ولنتاین و سپندارمذگان چی بخریم؟سمبلهای ولنتاین شامل موارد زیر میباشد:

شکل یک قلب ساده و یا تیر خورده: ازآنجـایـی کـه قـلب مرکز احساسات عمیق، اصیل و پر شور است. قلب تیرخورده آسیب پذیری عشق را نشان میدهد. هنگامی که شما از سوی معشوق خود طرد میشود. قلب تیر خورده نشانه پیوند و اتحاد زن و مرد نیز میباشد. کیوپید (CUPID) : کـه به شـکل یک کودک برهنه، فربه و بالدار ترسیم میگردد. این کودک شیطان بالبخندی موذیانه تـیـر و کمان نیز با خود حمل میکند. چنانچه یکی از تیرهای این کودک به قلب فردی اصابت کند وی فوراعاشق میشود. کـیوپید در واقع پسر ونوس الهه عشق و زیبایی در افسانه های روم باستان می بـاشد. معنی لغوی آن”آرزو ” است. کوپید برخی اوقات آمور(AMOR) نیز نامیده میگردد. همتای کوپید در افسانه های یونانی اروس (EROS) نام دارد. کبوتر، قمری و مرغ عشق: این پرندگان نماد وفاداری، پاکی و معصومیت هستند. گل رز: گل سرخ شهبانوی گلهاست. نمادجنگ و صلح، عشق و گذشت. تور جنـس دستـمال خانم هـا را در گـذشـته تشـکـیـل میـداده است. در زمــانهای دیرین رسم برآنبوده که هرگاه دسـتـمال خـانمـی به زمیــن می افتاد مردیکه متوجه آن میشده بلافاصله آن را از زمین برداشته وبه زن می داد. گره های عشق: از یک سری حلقه های درهم تنیده و بافته شـده تشکـیـل یـــافته اند. این حلقه هاآغاز و پایانی ندارند و نماد عشق جاودانی و پایدار است. علامت “X” : این علامت به معنی بوسه در کارت های تبریک و نامه های روز ولنتاین است. روبان قرمز: این رسم به زمانهای قدیم بازمی گردد که شوالیه ها هنـگـامیکه عـازم جنـگ بودند نوار یا روسری از معشوقه خود دریافت کرده و آن را به یادگار با خود می بردند. سالیانه بیش از یک میلیارد کارت تبریک ولنتاین در سراسر جهان رد و بدل میگردد که 85 درصد آنها توسط زنان خریداری میشود. سالیانه 50 میلیون گل رز و میلیونها جعبه شکلات در سالروز ولنتاین هدیه داده میشود که اغلب آنها را مردان خریداری میکنند. هدایای روز ولنتاین شامل: گل رز و یادسته گل کوچک، شکلات، کارت تبریک ولنتاین، عروسک، شمع، یک نامه عاشقانه، یک قطعه شعرعاشقانه و یا هدیه کوچک. رای جشن گرفتن این روز به یک کافی شاپ ویا برای صرف شام به یک رستوران دنج بروید. رنگهای روز ولنتاین شامل قرمز، سفید وصورتی است.valentine کادوی روز عشق، کادوی ولنتاین و سپندارمذگان چی بخریم؟در بیشتر کشورهای دنیا، دختر و پسرایی که با هم دوست هستن یک بسته شکلات بهم کادو میدن. همونجور که میدونید شیرینی ها باعث ایجاد شادی میشن و شاید علت اینکار هم از قدیما این بوده باشه. اما در ایران معمولا چند شاخه گل، یک عروسک خرس کوچولو، یه قلب (ازاین پفکی ها) و یا چیزی شبیه این هم بچه ها برای همدیگه میخرن. سعی کنید کادویی که میخرید یکمی سلیقه هم توش باشه. همیشه پول خرج کردن راه ابراز عشق نیست. یکمی سلیقه میتونه کادوی شما رو برای کسی که دوستش دارید جذاب تر کنه.

پیشنهادات آسمونی برای خرید کادو ولنتاین برای خانم ها:

خانمهای عزیز، پسرها معمولا از عروسک خوششون نمیاد.سعی کن پسرونه فکر کنید، اول به تیپش نگاه کنید، بعد براش کادوبخرید. پیشنهاد ما برای پسران در این روز، عطر، ساعت، خودنویس و دکمه سر دست لباسه. قیمت کادو خیلی مهم نیست. سعی کن یه چیزی برای بخش که بتونه استفاده کنه. البته در حالت عالی یک شاخه گل و یک بسته شکلات کافیه، اما اگه خواستیید کادوی دیگه ای براش بخریید. نوشتن یک نامه تو کاغذ به همراه چند گلبرگ گل سرخ خشک شده یا تازه، میتونه خیلی عاشقانه باشد. اولین آهنگی رو که با هم باهاش خاطره دارین میتونی رو نوار یا CD براش بخریید. حواستون باشه که شکلاتی که میخرید بیش از70 درصد کاکایو نداشته باشه.(روی شکلات های خارجی نوشته) شکلات هایی که بیش از 70 درصد کاکایو دارن تلخ و گاهی ترش هستند. بنابراین همیشه گرون تر بودن دلیل بهتر بودن نیست.

پیشنهادات آسمونی برای خرید کادو ولنتاین برای آقایان:

اول از همه یک شاخه گل فراموش نشه، عطرم میتونه انتخاب خوبی باشه از خرید گلهای گلایل و مانند آن که باعث خنده میشه جدا خودداری کنید. گل سرخ و رز کفایت میکنه. یک بسته شکلات کوچک، ترجیحا مغزدار! چون بیشتر خانم ها مغزدار دوست دارند. جواهرات هدایایی است که هیچ وقت فراموش نکنه و برای روز ولنتاین میتونه بهترین انتخاب باشه بسته بندی کادویی که هدیه میدید خیلی مهمه. این نشون میده که شما چقدر برای دوستتون وقت گذاشتین. از خرید عروسک های بزرگتر از قد دوستتون جدا خود داری کنید. یک عروسک خرسی متوسط به اندازه کافی خوشحالش خواهد کرد. ین روزها خرید شمع های خوشگل و رنگی خیلی مد شده. یه دونه شمع هم کنارکادوتون باشه. کارت تبریک دست ساز ! این نشون میده که چقدر دوستش دارید و خودتون براش یک کارت تبریک درست کردین. چند تا جمله عاشقانه هم کنارش ضمیمه شود.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کادوی روز عشق، کادوی ولنتاین و سپندارمذگان چی بخریم؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..