تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تعيين 9 ايستگاه ويژه انتقال نمازگزاران به مصلي

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم؛ ملایی گفت: با اشاره به مطالبه ائمه جمعه استان قم به ویژه آیت‌الله حسینی بوشهری و آیت‌الله سعیدی و ستاد نماز جمعه قم مبنی بر تعیین ایستگاه‌های اتوبوس ویژه نماز جمعه،بر اساس این درخواست ایجاد مکان‌هایی در سطح شهر برای سیستم حمل و نقل و ایاب و ذهاب ویژه نمازگزاران در روز جمعه پیگیری شد تا نمازگزاران به آسانی بتوانند از آن مکان‌ها به نماز جمعه بیایند.

وی خاطرنشان کرد:‌ پیرو پیگیری‌ها مکاتبه‌ای با شهردار صورت گرفت و بر اساس عنایت شهردار قم، سازمان اتوبوسرانی و شورای اسلامی شهر قم به این امر رسیدگی شد.

عضو کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر قم با بیان اینکه 9 ایستگاه از سوی شهرداری قم برای این موضوع مشخص شد، گفت: نمازگزاران با اتوبوس از این ایستگاه‌ها در ساعات 10 و 11 به مکان نماز جمعه واقع در مصلی منتقل می‌شوند.

وی با اشاره به مکان‌های تعیین شده برای ایستگاه‌ها گفت: این ایستگاه‌ها در میدان امام، میدان شهید مطهری، سه راه بازار، شهر قائم، میدان پلیس، میدان کشاورز، میدان معصومیه، میدان توحید و میدان نبوت تعیین شده است تا نمازگزاران به آسانی بتوانند به مصلی قدس عزیمت کنند.

انتهای پیام/ح




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تعيين 9 ايستگاه ويژه انتقال نمازگزاران به مصلي»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..