تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سرکشی و رسیدگی بانوان فومنی از مادر شهید بشکول

ساعت: 16:55 منتشر شده در مورخ: 1395/11/10 شناسه خبر: 1020940

به مناسبت ایام پیروزی انقلاب اسلامی صبح امروز بانوان بسیجی شهرستان فومن با مادر شهید جمشید بشکول دیدار کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پرنیان گیل، به مناسبت ایام پیروزی انقلاب اسلامی، صبح امروز دیداری با مادر شهید جمشید بشکول از سوی بسیج خواهران فومن وبا حضور فرماندهی و جانشین سپاه پاسداران فومن انجام شد.

فرمانده حوزه خواهران فومن ضمن ابرازهمدردی با مادر شهید، طول عمر برای ایشان از خداوند منان خواستار شد.

در این دیدار فرمانده ناحیه سپاه فومن ضمن صبرو شکیبایی برای مادر شهید و امید شفاعت شهید، گفت :سرکشی و رسیدگی از خانواده شهدا را در اولویت کاری قرار می دهیم.

گوشه هایی از زندگینامه ی شهید جمشید بشکول‌

شهید جمشید بشکول‌ فرزند شادروان‌ یوسف‌ به‌ سال‌ ۱۳۴۸ در شهر فومن‌ متولد شد.

شهید جمشید بشکول‌ شانزده‌ ساله‌ بود که‌ از روی‌ عشق‌ و علاقه‌، توجه‌ خود را به‌ جبهه‌ و میادین‌ نبرد معطوف‌ ساخت‌ و بدین‌ ترتیب‌ در بهار سال‌ ۱۳۶۴ از سوی‌ واحد بسیج‌ سپاه‌ فومن‌ عازم‌ مناطق‌ جنگی‌ غرب‌ کشور گردید.

حضور این‌ شهید بزرگوار در میادین‌ نبرد، تا آنجا ادامه‌ پیدا کرد که‌ سرانجام‌ در هفتم‌ مرداد۱۳۶۴ در عملیات‌ قادر در منطقه‌ی‌ جنگی‌ کلاشین‌ ـ اُشنویه‌، در حالی‌ که‌ بعنوان‌ یک «بی‌ سیم‌ چی‌»انجام‌ وظیفه‌ می‌کرد، براثر اصابت‌ ترکش‌ مفقودالاثر گردید و بدین‌ طریق‌ به‌ جمع‌ شهدای‌ دفاع ‌مقدس‌ پیوست‌.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سرکشی و رسیدگی بانوان فومنی از مادر شهید بشکول»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..