تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




توقیف سواری زانتیا با بیش از ۴ میلیون جریمه پرداخت نشده در رشت

ساعت: 16:53 منتشر شده در مورخ: 1395/11/10 شناسه خبر: 1020813

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان از توقیف خودرو زانتیا با بیش از ۴۰ میلیون ریال جریمه پرداخت نشده در رشت خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از خوبان، سرهنگ محمدرضا محمدی در تشریح این خبر گفت: در اجرای طرح برخورد با خودروهای دارای جریمه پرداخت نشده ٬ ماموران پلیس راهور شهر رشت یک دستگاه خودرو زانتیا را به علت انجام تخلفات رانندگی متوقف کردند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان با بیان اینکه طبق بررسی های صورت گرفته این خودرو ۴۰ میلیون و ۳۸ هزار ریال خلافی پرداخت نشده داشت، افزود: این مقدار جریمه پرداخت نشده با ارتکاب و ثبت ۱۵۴ فقره تخلف ثبت شده بود.
وی با اشاره به اینکه بیشترین تخلف های این راننده سرعت و سبقت غیرمجاز بود، ادامه داد: خودرو مذکور برای سیر مراحل قانونی به پارکینگ منتقل شد.
سرهنگ محمدی با تاکید بر رعایت و احترام قوانین و مقررات توسط رانندگان، بیان داشت: حضور رانندگان متخلف در جاده ها موجب افزایش تصادفات و خسارات جبران ناپذیر شده که از این رو پلیس ضمن برخورد با اینگونه رانندگان ایمنی را در تردد شهروندان افزایش می دهد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «توقیف سواری زانتیا با بیش از ۴ میلیون جریمه پرداخت نشده در رشت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..