تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برگزاری دوره آموزشی نازک دوز زنانه در گالیکش + عکس

ساعت: 15:38 منتشر شده در مورخ: 1395/11/10 شناسه خبر: 1020709

رییس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای گالیکش از آغاز دوره آموزشی نازک دوز زنانه در روستای «اسلام‌آباد» این شهرستان در راستای طرح شهید شوشتری خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نیلکوه محمدرضا ملکان گفت: با عنایت به اجرای طرح شهید شوشتری در روستای «اسلام‌آباد» از توابع بخش مرکزی شهرستان گالیکش یک دوره آموزشی با عنوان نازک دوز زنانه برای بانوان این روستا از بهمن ماه سال جاری آغاز شده و تا اردیبهشت ماه سال 96 ادامه دارد.

وی افزود: با توجه به اهمیت این طرح دوره آموزشی به‌صورت کاملاً رایگان برای 24 نفر از بانوان این روستا اجراشده است.

ملکان تصریح کرد: برای شرکت در این دوره آموزشی در حال حاضر در آموزشگاه‌های آزاد فنی و حرفه‌ای استان از هر نفر مبلغ 750 هزار تومان اخذ می‌شود.

به گفته رییس فنی و حرفه‌ای شهرستان گالیکش آموزش‌های مهارتی در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی و باهدف توانمندسازی روستاییان ارائه می‎شود.

nilkooh2106 1

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برگزاری دوره آموزشی نازک دوز زنانه در گالیکش + عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..