تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




این طوری که آمریکا را می کشید!

محمدایمانی در کانال شخصی خود نوشت: وزارت خارجه ،سفیر سوئیس در تهران را به عنوان حافظ منافع دولت آمریکا احضار و یادداشت اعتراضی در باره فرمان اجرایی اخیر ترامپ (ممنوعیت صدور ویزا برای اتباع ایران و جند کشور دیگر) را به وی تحویل داد.

لابد اگر اوباما و کری سر کار بودند، شبیه همین کار با  اعتراض و فشار ایمیلی یا پرت کردن خودکار انجام می شد.  صورت مسئله روشن است؛ دولتی که نتواند به امتناع دولت آمریکا از صدور ویزا برای نماینده رسمی اش در #سازمان_ملل اعتراض جدی کند، چگونه می تواند به توسعه همین ممنوعیت علیه شهروندان عادی خویش درخاک آمریکا معترض باشد؟ آقایان ظریف و روحانی اگر در دفاع از منافع ملی جدیت و اهتمام داشتند، باید همان زمان که دولت اوباما ، حمید ابوطالبی (معاون سیاسی دفتر روحانی) را تروریست خواند و ویزا نداد، مقاومت و اعتراض جدی می کردند؛ اما گروگان ذهنیات سهل اندیشیانه و وعده های خلاف واقع بودند و نخواستند بپذیرند که اشتباه کرده اند و باید جبران کنند... باید به دوستان گفت؛ این طوری  و با این فشار و اعتراض ها که آمریکا را می کشید!




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «این طوری که آمریکا را می کشید!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..