تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آماده باش ۴۴ پایگاه اورژانس در سیستان و بلوچستان

آماده باش ۴۴ پایگاه اورژانس در سیستان و بلوچستان

پیرحسین کولیوند اظهار داشت: در طول بارندگی ها در سیستان و بلوچستان نیروهای اورژانسی در حالت آماده باش بودند و به مردم خدمت رسانی کردند.

وی با بیان اینکه وقوع سیلاب سبب اختلال در انتقال معمول بیماران شد، افزود: چهار نفر در محل مورد مداوا قرار گرفتند و نه نفر نیز به مراکز درمانی منتقل شدند.

سرپرست اورژانس کشور عنوان کرد: در تصادفات جاده ای نیز شش نفر از مصدومان در محل درمان شدند و ۱۶ نفر برای دریافت خدمات خدمات تخصصی به بیمارستان منتقل شدند و دو نفر نیز بر اثر تصادف در سرباز فوت شدند.

وی گفت: در طول سه روز نه مادر باردار انتقال فوری بودند و عملیات انتقال مادران باردار از مناطق سیل گیر به بیمارستان از عرض رودخانه توسط پرسنل اورژانس با همکاری مردم و اداره راه و شهرسازی و با استفاده از روش های غیرمعمول و وسایل نقلیه سنگین مانند کمپرسی و لودر و تراکتور انجام شد که در این میان دو مورد زایمان انجام شد.

کولیوند گفت: قبل از شروع بارندگی و در طول بارندگی به تمامی نیروها آماده باش اعلام شد و در این میان ۴۴ پایگاه اورژانس ۱۱۵ در حالت آماده باش بودند.

وی افزود: در این میان تمامی ماموریت های غیرضروری و مرخصی ها لغو شد و تلاش ما بر این بود که خدمت دهی مطلوبی به مردم داشته باشیم.

سرپرست اورژانس کشور گفت: از مناطق تحت پوشش بازدید میدانی انجام شد و توسط تیم های بهداشتی و پشتیبانی از مناطق سیل زده بازدید انجام شد.

وی گفت: نبود اورژانس هوایی در منطقه و فرسودگی ۵۰ درصدی امبولانس های موجود و کمبود نیروی انسانی از مشکلاتی بود که سبب اختلال در عملکرد اورژانس می شد.

کولیوند گفت: امروز در جلسه ای با حضور کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی دکتر امینی نماینده مردم ایرانشهر از خدمات ویژه اورژانس در نجات دادن جان بسیاری از صدمه دیدگان و سیل زدگان در سیستان و بلوچستان تقدیر و تشکر کرد.

۴۷۴۷




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آماده باش ۴۴ پایگاه اورژانس در سیستان و بلوچستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..