تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




صدور فیش های دستی عوارض ساختمانی خلاف مقررات است

به گزارش ایرنا از اداره کل ارتباطات و بین الملل شورای شهر اسلامی تهران، محمد سالاری روز یکشنبه در سیصد و بیست و چهارمین جلسه غیرعلنی شورا با بیان اینکه چند مرتبه نسبت به اعلام مبلغ عوارض حوزه شهرسازی و معماری مناطق بصورت شفاهی و یا با ارائه فیش های دستی تذکر داده ام، گفت: این در حالی است که مطابق مصوبات شورا باید نحوه محاسبه و اعلام عوارض صدور پروانه و گواهی ها بصورت سیستمی و مکانیزه و بر مبنای تعرفه های مصوب شورای شهر باشد.
وی با ارائه طرح 2وفوریتی درخواست شفافیت اقدامات شهرداری مناطق 22 گانه در حوزه شهرسازی و معماری، دلیل ارائه این طرح را جلوگیری از فساد و رانت در فرآیند نحوه محاسبه و اعلام عوارض در این حوزه دانست.
سالاری اعلام کرد: به موجب مصوبات شورای شهر تهران، باید تعرفه های مصوب شورا مبنای محاسبه عوارض قرار گیرد و صدور فرم های اعلام عوارض نیز بطور سیستمی و بدون اعمال سلایق شخصی باشد.
خبرنگار: معصومه آقاامینی انتشاردهنده: موسی فعالیان
تهرام/7244/ 1539

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «صدور فیش های دستی عوارض ساختمانی خلاف مقررات است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..