تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مهلت 24 ساعته سازمان لیگ والیبال به هاوش گنبد

مهلت 24 ساعته سازمان لیگ والیبال به هاوش گنبدبه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، هفته دهم دور برگشت مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های مردان ایران جام «شهدای منا» امروز (یکشنبه) با شش دیدار در شهرهای تهران (دومسابقه)، تبریز، ارومیه، اردکان و آمل پیگیری می شود.

باشگاه هاوش گنبد در مکاتبه ای با سازمان لیگ فدراسیون والیبال اعلام کرد که به دلیل شرایط آب و هوایی و لغو پروازهای استان گلستان امکان حضور در ارومیه برای دیدار هفته بیست و یکم را ندارد.

سازمان لیگ فدراسیون والیبال بر اساس آئین نامه لیگ و در پاسخ به این نامه باشگاه هاوش، مهلت 24 ساعته به این باشگاه داد تا خود را به ارومیه برساند و بازی دو تیم شهرداری ارومیه و هاوش گنبد حداکثر تا روز دوشنبه برگزار شود در غیر این صورت شکست فنی برای هاوش در جدول مسابقات منظور خواهد شد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مهلت 24 ساعته سازمان لیگ والیبال به هاوش گنبد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..