تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




استیضاح وزیر آموزش و پرورش به جریان افتاد

عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: طرح استیضاح وزیر آموزش و پرورش با ۳۷ امضا به هیئت رئیسه تقدیم شد.


 اکبر رنجبرزاده عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی از تقدیم طرح استیضاح وزیر آموزش و پرورش با امضای 37 تن از نمایندگان مجلس به هیئت رئیسه پارلمان خبر داد و گفت: طرح استیضاح وزیر آموزش و پرورش برای بررسی‌های بیشتر از سوی هیئت رئیسه مجلس به کمیسیون آموزش و تحقیقات ارجاع داده شد.

عضو هیئت رئیسه مجلس با اشاره به موارد استیضاح وزیر آموزش و پرورش، گفت: فساد مالی در بانک سرمایه، تأخیر در پرداخت حقوق فرهنگیان و نیز عزل و نصب‌های سیاسی در سطوح کلان و خرد در مدیریت مدارس از موارد استیضاح وزیر آموزش و پرورش است.

دانش آشتیانی چندی پیش توانست از مجموع 274 رأی مأخوذه نمایندگان، با 157 رأی موافق، 111 رأی مخالف و 6 رأی ممتنع اعتماد وکلای ملت را کسب کند.

منبع : تسنیم




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «استیضاح وزیر آموزش و پرورش به جریان افتاد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..