تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پایان ساخت درهای حرم امامین عسگریین(ع) در اصفهان + عکس

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدحسین ایرانپور در حاشیه حضور در کارگاه ساخت این درهای متبرک در دانشگاه اصفهان اظهار داشت: طراحی و ساخت این درها که از دو سال پیش آغاز شده بود، این روزها به اتمام رسیده و برای نصب در حرم مطهر امامین عسگرین علیهماالسلام، آماده انتقال به سامرا است.

وی با بیان اینکه این درها هرکدام در ابعاد یک متر و21 در دو متر و20 سانتی متر طراحی و ساخته شده است، افزود: 50 هنرمند، مفتخر به خلق آثاری از جمله قلمزنی برجسته روی مس، میناکاری، طلاکاری، خوشنویسی، معرق، گره چینی، نجاری و هنرهای تزیینی روی این درها شده‌اند.

مسئول کارگاه آفرینش های هنری ستاد بازسازی عتبات عالیات استان اصفهان جنس این درها را چوب ساج اعلام کرد و  گفت: به نیت پنج تن آل عبا و ظهور منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج)، مضامینی برگرفته شده از آیات مقدس قرآن کریم، زیارت جامعه کبیره، اسماءالله و در قسمت بالای هر کدام از درها صلوات بر محمد و آل محمد طراحی و حک شده است.

وی خاطرنشان کرد: به علت مسائل امنیتی در سامرا هنوز زمان دقیق ارسال و نصب این درها در حرم امامین عسگریین علیهماالسلام مشخص نیست اما قراراست همزمان با تعویض ضریح مطهر این امامان معصوم از طرف تولیت حرم در سامرا اعلام شود.

پایان ساخت درهای حرم امامین عسگریین(ع) در اصفهان +عکس

منبع: تسنیم


انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پایان ساخت درهای حرم امامین عسگریین(ع) در اصفهان + عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..