تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ارایه 10 درصدی یارانه خدمات مشاوره به افراد کم‌توان مالی

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مجید رضازاده رئیس مرکز توسعه پیشگیری و درمان اعتیاد سازمان بهزیستی کشور در آیین افتتاح مرکز جامع خدمات مشاوره 1480 که امروز (یکشنبه) برگزار شد، اظهار داشت: مشاوره تلفنی به سال 71 برمی‌گردد که چند کارشناس در حوزه معاونت بهزیستی این کار را با کد 148 شروع کردند و در سال‌های بعد به 1480 تغییر یافت.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه نیاز به مشاوره یک امری جدی در جامعه است، سعی داریم ظرفیت این مراکز را به نیم میلیون نفر برسانیم که خود نیازمند ایجاد زیرساخت و نیروی کار است.

رضا زاده عنوان کرد: هم اکنون 31 خط مشاوره وجود دارد و در 31 استان کشور بالغ بر 500 مشاور به مردم خدمت‌رسانی می‌کنند.

مرکز توسعه پیشگیری و درمان اعتیاد عنوان کرد: تخصص این مشاوران کارشناسی ارشد تا دکترا است که در تمام زمینه‌های مختلف از جمله بالینی، تحصیلی، خانواد و غیره پاسخگوی مشکلات افراد هستند.

وی با اشاره به اینکه افراد می‌توانند به صورت حضوری نیز به این مراکز برای مشاوره مراجعه کنند، ادامه داد: ما برای انتخاب مشاوران گزینش‌های جدی را انجام می‌دهیم و پس از آن به این افراد آموزش‌هایی به صورت دوره ای ارایه  می‌شود.

رضازاده تصریح کرد: مراکز مشاوره حضوری ما یک هزار و 850 تعداد شامل خانه‌های سلامت روان، مراکز و دفاتر مشاوره عمومی و تخصصی هستند، همچنین تیم مشاوره‌ای محب به منظور خدمت‌رسانی و ارایه خدمات مشاوره‌ای پس از حوادث و بلایا ایجاد شده است.

رئیس مرکز توسعه پیشگیری و درمان اعتیاد با اشاره به اینکه طی 9 ماه امسال بالغ بر 700 هزار نفر از این مراکز مشاوره دریافت کرده‌اند، گفت: این مراکز، مشاوره پیش از ادواج و خانواده نیز به منظور تحکیم بنیان خانواده ارایه می‌کند، همچنین به افراد کم‌توان مالی 10 درصد یارانه توسط سازمان بهزیستی تعلق می گیرد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ارایه 10 درصدی یارانه خدمات مشاوره به افراد کم‌توان مالی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..