تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اختصاص بودجه 8 نیم میلیاردی برای راه‌اندازی مرکز جامع خدمات مشاوره

اصغری در آیین افتتاح مرکز جامع خدمات مشاوره 1480 خبر داد؛

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اصغر باقری مدیر کل بهزیستی استان تهران در آیین افتتاح مرکز جامع خدمات مشاوره 1480 که امروز(یکشنبه) برگزار شد، اظهار داشت: آسیب‌های اجتماعی از سال 70 پررنگ شد و از آن دوران این موضوع دغدغه مقام معظم رهبری بود و در دستور کار قرار گرفت که در ابتدا مرکز مشاوره‌ای با حضور 3 مشاور راه‌اندازی شد و بعد از مدتی به 26 کابین افزایش یافت.

اصغری تصریح کرد: مشاوره باید در محیطی بسته و امن هم برای مشاوران و هم متقاضیان انجام شود، از این رو ظرف مدت 4 ماه و با اختصاص 8 و نیم میلیارد بودجه این مرکز مشاوره که در خور شأن مردم و جمهوری اسلامی ایران است، تشکیل شد.

مدیر کل بهزیستی استان تهران با بیان اینکه این مرکز مشاوره دارای 56 کابین است، بیان داشت: دستمزد این کارشناسان و مشاوران مطابق با حقوق وزارت کار است و با توجه به شرایط سخت کاری این افراد، انتظار داریم تا امنیت شغلی و مالی این مشاوران تأمین شود.

وی در پایان گفت: در سال 92 تعداد تماس‌های موفق این مشاوره 12.6 دهم درصد بوده اما امروزه در دولت تدبیر و امید تعداد این تماس‌ها به 35 درصد افزایش یافته است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اختصاص بودجه 8 نیم میلیاردی برای راه‌اندازی مرکز جامع خدمات مشاوره»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..