تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کفاشیان: محرومیت استقلال برنمی گردد

نایب رییس فدراسیون فوتبال می‌گوید کار فدراسیون برای حل مشکل استقلال سخت شده زیرا حکم صادر شده است.

علی کفاشیان نایب رییس فدراسیون فوتبال درباره محرومیت از نقل و انتقالات نیم فصل اظهار کرد: ما با افتخاری جلسه‌ای داشتیم و تلاش می‌کنیم که این مشکل را حل کنیم. استقلال تیم بزرگ و مهمی است. البته تمام تیم‌ها مهم هستند. اکنون کار برای فدراسیون سخت شده زیرا حکم صادر شده است. آقای افتخاری باید به فکر این قضیه می‌بود.

وی درباره تغییر و تحولات در وزارت ورزش و جوانان نیز گفت: ایجاد تغییر و تحولات طبیعی است و کسانی که از سمت خود به هر نحوی می‌روند، در سمت‌های دیگر پست می‌گیرند. من خودم ۱۴ سال است بازنشسته‌ شده‌ام و اکنون نیز کار می‌کنم.

وی درباره هجمه‌های داوری از سوی مربیان لیگ برتری نیز گفت: این قضایا و اتفاقات همیشه وجود داشته است و من کاره‌ای نیستم. رییس فدراسیون فوتبال باید به فکر این اتفاقات باشد.

ایسنا




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کفاشیان: محرومیت استقلال برنمی گردد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..