تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تمدید زمان فروش اینترنتی بلیت جشنواره فیلم فجر در گلستان

مهلت پیش فروش اینترنتی بلیت جشنواره فیلم فجر در گلستان تمدید شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان؛مدیر روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان گفت : علاقمندان برای خرید اینترنتی بلیت ها تا ساعت 12 ظهر دوشنب، 11 بهمن مهلت دارند.

تمدید زمان فروش اینترنتی بلیت جشنواره فیلم فجر در گلستان


رمضان یازرلو افزود: علاقه مندان می توانند بلیت فیلم های جشنواره فیلم فجر را از سامانه اینترنتی به نشانی www.cinogram.com خریداری کنند.

وی گفت: 16 فیلم سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر امسال همزمان با تهران از 14 تا 21 بهمن در تالار فخرالدین اسعد گرگانی اکران می شود.

سارا و آیدا و رگ خواب روز اول ، یادم تورا فراموش و پشت دیوار سکوت روز دوم ، ماجرای نیم روز و اشنوگل روز سوم ، دعوت نامه و کارگرساده نیازمندیم روز چهارم ، اسرافیل و شماره هفده سهیلا روز پنجم ، بن بست وثوق و ایستگاه اتمسفر روز ششم ، چراغ های ناتمام و آباجان روز هفتم ، فصل نرگس و رهایی از بهشت روز هشتم جشنواره نمایش داده می شود.

انتهای پیام/م




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تمدید زمان فروش اینترنتی بلیت جشنواره فیلم فجر در گلستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..