تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تیم هندبال سنندج برابر نماینده قزوین به پیروزی رسید

در مسابقات هندبال دسته یک بانوان کشور تیم سنندج در بازی اول در مقابل نماینده قزوین به پیروزی دست یافت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،این دوره از رقابت‌ها با حضور 17 تیم در 4 گروه 4 و 5 تیمی به صورت متمرکز برگزار می‌شود

تیم سنندج در گروه سوم مسابقات دسته یک هندبال بانوان کشور قرار دارد و با تیمهای جنوب شرق تهران، بوشهر و قزوین همگروه است.

نماینده استان کردستان در دیدار نخست خود در مقابل تیم قزوین قرار گرفت و موفق شد با برتری کامل با نتیجه 42 بر 11 از تیم حریف عبور کند.

مسابقات دسته یک هندبال بانوان کشور که ازشامگاه شنبه به میزبانی شاهین شهر اصفهان آغاز شده تا چهارشنبه 13 بهمن ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/م



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تیم هندبال سنندج برابر نماینده قزوین به پیروزی رسید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..