تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مدیرکل تعاون، کار ورفاه اجتماعی:ما به دنبال درخشش بخش تعاون در استان سمنان هستیم

مدیرکل تعاون، کار ورفاه اجتماعی:ما به دنبال درخشش بخش تعاون در استان سمنان هستیم

استان‌ها > سمنان - نشست هم اندیشی و مبادله تفاهم نامه واگذاری امور تصدی گری بخش تعاون با حضور مدیرکل و معاونین اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ، رئیس و اعضاء هیات رئیسه اتاق تعاون استان سمنان برگزارشد

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین اسماعيل غنيان مديركل تعاون، كار و رفاه اجتماعي استان سمنان ضمن ابراز همدردي با خانواده هاي شهيدان و جانباختگان ساختمان پلاسكو گفت: با توجه به پتانسيل بالاي بخش تعاون در استان، ما به دنبال درخشش بخش تعاون در استان سمنان هستيم.
وي با اشاره به اينكه تعاوني يك سرمايه اجتماعي بسيار قوي است، افزود: تعاونی ها از طریق همکاری با یکدیگر در سازمان های محلی، ملی، منطقه ای و بین المللی به اعضای خود به موثرترین طریق خدمت کرده و نهضت تعاونی را تقویت می کنند.
غنيان خاطرنشان كرد: مشارکت اعضاء در تعاونی قابلیت های فردی آنها را افزایش داده و با فراهم کردن زمینه فعالیت آن ها در تعاونی، فرد را برای ایفای نقش موثر در جامعه آماده می سازد.
مديركل تعاون، كار ورفاه اجتماعي استان سمنان تعاون را اهرم مناسبی برای توسعه اقتصادی و اجتماعی كشور دانست و گفت: تعاون مي تواند در بهره وری بهینه از شرایط زندگی، كار و تولید و ارتقای سطح درآمد و وضعیت اجتماعی جامعه مؤثر باشد.
غنيان با اشاره به اينكه قدم اول در هر كاري آموزش است، افزود: آموزش تعاونی و اقتصاد تعاون به عنوان یك ضرورت آموزشی در مقاطع تحصیلی می تواند تفكر تعاونی را به عنوان یك تفكر پویا در جامعه رشد دهد ویكی از مسائلی كه می تواند پویایی و بالندگی اقتصاد تعاون را درپی داشته باشد فعالیت های تعاونی و آموزش آن ها در مقاطع مختلف تحصيلي است.
وي ادامه داد: در راستاي سياست هاي كلي اصل 44 قانون اساسي در خصوص واگذاري امورتصدي گري به بخش غير دولتي بخشي از فعاليت هاي غير حاكميتي در قالب تفاهم نامه اي با 9 ماده و 10تبصره به اتاق تعاون واگذار مي گردد.

46




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مدیرکل تعاون، کار ورفاه اجتماعی:ما به دنبال درخشش بخش تعاون در استان سمنان هستیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..