تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نشست مجمع عمومی جمعیت همیاران سلامت روان اجتماعی کشور برگزار شد

نشست مجمع عمومی جمعیت همیاران سلامت روان اجتماعی کشور برگزار شد

استان‌ها > سمنان - مهدی افتخاری : بررسی عوامل جمعیت شناختی، اجتماعی ، روانی و فرهنگی جامعه می تواند عامل موثری بر سلامت اجتماعی باشد.

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین نشست مجمع عمومی جمعیت همیاران سلامت روان اجتماعی کشور در سمنان با حضور مهدی افتخاری سرپرست اداره کل پیشگیریهای مردمی و مشارکتهای قوه قضائیه ، علی دارینی معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان ، محمد حسین همتی دبیر شوار هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان ، امیر بینایی مدیر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری سمنان ، علیرضا ایزدپور مدیر کل بهزیستی استان و مدیران عامل و کارشناسان جمعیت همیاران سلامت روان اجتماعی کشور آغاز به کار کرد .
در ابتدای این برنامه مهدی افتخاری ضمن عرض تسلیت به مناسبت درگذشت آیت ا.. هاشمی رفسنجانی و شهدای فاجعه ساختمان پلاسکو گفت : سلامت پدیده ی است که درجه بالایی از بهزیستن جسمی، روانی و اجتماعی را با خود به همراه می آورد.
ایشان با اشاره به اینکه سلامت اجتماعی بعدی از سلامت است گفت : سلامت اجتماعی مورد توجه و استقبال متخصصان سلامت و به ویژه جامعه شناسان قرار گرفته است
افتخاری درادامه ضمن تشکر از 726 گروه همیار سطح کشور گفت : نقش گروه های همیار در سلامت اجتماعی جامعه بسیار محسوس بوده و می بایست درجهت تقویت و گسترش آنها قدم برداشت .
در ادامه علی دارینی معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان نیز گفت : گروههای همیار می توانند با مداخلات موثر روانی در سطح مردم جامعه به منظور کاهش جرایم و جلوگیری از تشدید بحران و آسیب‌های اجتماعی و کاهش صدمات بر اقشار در معرض آسیب یاری رسان قوه قضائیه در کاهش جرایم باشند .
امیر بینایی مدیر کل دفترامور اجتماعی و فرهنگی استانداری سمنان نیزگفت :
بالاترین سطح سلامت اجتماعی، سلامت جامعه است. سلامت جامعه به میزان مطلوبیت شاخص های کلان اجتماعی از قبیل نرخ طلاق، میزان نابرابری اقتصادی، میزان جرم، نرخ بیکاری، نرخ باسوادی و امثال آن بستگی دارد

46




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نشست مجمع عمومی جمعیت همیاران سلامت روان اجتماعی کشور برگزار شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..