تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افزایش50 درصدی میزان دوندگی داوران فوتبال ایران

به گزارش روز یکشنبه خبرنگار ایرنا، ‌کامرانی فر در نشست خبری ارائه گزارشی عملکرد کمیته داوران افزود: از نقدهای منصفانه رسانه ها قدردانی می کنم؛ دپارتمان در پنج قسمت آموزش، آمادگی جسمانی، بازآموزی، توسعه داوری و تحقیقات فعالیت کرده است.
کامرانی فر خاطر نشان کرد: در ابتدای حضور من داوران بین ٨ تا ٩ کیلومتر می دویدند، اما امروز میزان دوندگی داوران در هر بازی به ١٢ تا ١٣ کیلومتر در هر بازی رسیده است.
رئیس دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال گفت: دو دوره بازآموزی برای داوران زیر نظر فیفا برگزار کردیم و برای اولین بار ٣٠ داور منتخب ایران در این کلاس ها شرکت کردند.
وی افزود: در این دوره برای توسعه داوری ٨٠٠ داور را از استانها معرفی کردیم و از نظر دانش فنی و آمادگی جسمانی ارزیابی کردیم.
وی خاطرنشان کرد که در زمینه تحقیقات نیز تمامی بازی های نیم فصل اول از نظر داوری آنالیز شد.
در این نشست خبری، فریدون اصفهانیان رییس دپارتمان داوری نیز حضور داشت.
ادامه دارد...
برای آگاهی از آخرین اخبار ورزش ایران و جهان با کانال ورزشی ایرنا در تلگرام @ irnavarzesh همراه شوید.
ورزشی **9129*9395**1379
خبرنگار: مهدی رهبر * انتشاردهنده: هادی افتخاری

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افزایش50 درصدی میزان دوندگی داوران فوتبال ایران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..