تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ایجاد بانک اطلاعاتی منابع و فرصت‌های يادگيری زيست‌فناوری از دیگر کشورها

دبیر ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی گفت: یکی از وظایف ستاد توسعه زیست فناوری در سند ملی زیست فناوری کشور، ایجاد بانک اطلاعات منابع و فرصت‌هاي انتقال و يادگيری زيست‌فناوری از دیگر کشورها است.

به گزارش خبرنگار حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، مصطفی قانعی دبیر ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با اشاره به اقدامات ستاد در زمینه ساماندهي انتقال فناوري از خارج از كشور و هدفمند کردن آن، گفت: ايجاد بانک اطلاعات منابع و فرصتهاي انتقال و يادگيري زيست‌فناوري از خارج و ارائه خدمات مشاوره اي و حقوقي انتقال فناوري به بخش ها از وظایفی است که در سند ملی زیست فناوری کشور آمده است و ستاد برای اجرایی کردن آن اقدامات زیادی انجام داده است.

وی تصریح کرد: تسهيل سرمايه گذاري مشترك بنگاه‌هاي زيست‌فناوري داخلي و خارجي جهت دستيابي به فناوري زيستي نیز از جمله اقدامات موثری است که در حوزه ساماندهي انتقال فناوري از خارج كشور موثر است.

به گفته قانعی، تسهيلات ويژه برای جابجايي و استخدام متخصصان خارجي صاحب فناوري زيستي در مواقعي كه فرصت هاي ويژه اي در اين زمینه ايجاد مي شود و تعيين ساز و كارهاي لازم براي مشاركت دانشگاه ها و مؤسسات پژوهشي در پروژه هاي انتقال فناوري در راستاي موفقيت در انتقال واقعي دانش فني نیز در این حوزه نقش موثری دارد.

انتهای پیام/  




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ایجاد بانک اطلاعاتی منابع و فرصت‌های يادگيری زيست‌فناوری از دیگر کشورها»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..