تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شاسی بلند هایی که می توان با کمتر از 100 میلیون خرید! + جدول

خودروهای شاسی‌بلند و یا کراس اوور ها از جمله مدل‌هایی هستند كه این روزها در بازارهای سراسر دنیا و از جمله ایران طرفداران زیادی یافته است و در این راستا خودروسازان و واردکنندگان خودرو در ایران نیز به دلیل داشتن متقاضی بسیار تولید و یاواردات آن را در دستور كار خود قرار داده‌ اند.

خودروهای شاسی‌بلند با قیمت کمتر از 100 میلیون

خودروهای شاسی‌بلند و یا کراس اوور ها از جمله مدل‌هایی هستند كه این روزها در بازارهای سراسر دنیا و از جمله ایران طرفداران زیادی یافته است و در این راستا  خودروسازان و واردکنندگان خودرو در ایران نیز به دلیل داشتن متقاضی بسیار تولید و یاواردات آن را در دستور كار خود قرار داده‌ اند.

طی سالیان گذشته به دلیل استقبال زیاد متقاضیان داخلی، خودروهای شاسی بلند با تنوع زیاد توسط شركت‌های مختلف وارد كشور شد و این در حالی بود که در داخل نیز برخی از خودروسازان اقدام به ارائه محصولات خود در این کلاس کردند.

شاسی بلندها و یا کراس اوور ها معمولا قیمت بالایی در بازار نسبت به خودروهای سدان و یا هاچ بک ها دارند که  با ورود خودروهای چینی  به بازار این روندتا حدودی تعدیل شده و قیمت ها کمی کاهش یافت  هر چند که در ادامه  نیز برخی دیگر از برندها غیر چینی مانند رنو تعدادی از خودروهای خود را در رنج  قیمتی ارزان تر روانه بازار کردند.

در کنار خرید خودروهای صفر کیلومتر، خرید خودروهای شاسی بلند کار کرده نیز می تواند گزینه مناسبی برای افرادی که خواهان داشتن یک شاسی بلند و کراس اوور لوکس تر هستند باشد.

در این مطلب خودروهای صفر کیلومتر و برخی از خودروهای کار کرده که می توان آن ها را با قیمت تا 100 میلیون تومان خرید آمده است .

 شاسی بلند هایی که می توان با کمتر از 100 میلیون خرید

عصر ایران

اخبار مرتبط:

خرید خودروهای شاسی بلند در بازار ایران چقدر آب می خورد! +عکس

۱۰ مدل از سریع ترین خودرو‌های شاسی بلند جهان + تصاویر

خودروی شاسی بلند MVM X۳۳s با اعلام قیمت وارد بازار خودروی داخل شد+تصاویر

همه چیز درمورد خودرو هايما S7 يك خودرو شاسي بلند جدید محصول ایران خودرو+ تصاویر

شاسی بلند جدید رنو ! + تصاویر




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شاسی بلند هایی که می توان با کمتر از 100 میلیون خرید! + جدول»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..