تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سلفی‌ بیرحمانه خانم دکتر در اتاق عمل!! +عکس

ساعت 24-سلفی‌ خانم دکتر در اتاق عمل| انتشار تصاویری از یک پزشک روسی در اتاق عمل نارضایتی کاربران را به همراه داشت.

 یک پزشک روسی با انتشار سلفی‌های بی‌رحمانه‌ای در اتاق عمل صدای کاربران را درآورد. این خانم دکتر که هویتش فاش نشده دو تصویر از خود به اشتراک گذاشته است که صحنه‌های جالبی به نظر نمی‌رسند.

در یکی از این تصاویر او به همراه چند تن از همکلاسی‌های دوران دانشجویی در کنار یک جسد عکس انداخته در حالی که سر جسد را به سمت دوربین گرفته است.

 سلفی‌ بیرحمانه خانم دکتر در اتاق عمل

پس از انتشار این تصویر کاربران شبکه‌های اجتماعی نسبت به آن واکنش نشان دادند و نظرات‌شان را زیر آنها نوشتند. یکی از کاربران نوشت: "شاید فکر کنی این عکس‌ها جالب و سرگرم‌کننده هستند اما اصلاً اینطور نیست. اگر کسی با یکی از بستگان خودت چنین کاری بکند چه حسی خواهی داشت؟ یک لحظه خودت را جای او بگذار". کاربر دیگری هم نوشت "تو خطوط قرمز اخلاق را زیر پا گذاشتی و باید مجازات شوی".

باشگاه خبرنگارن جوان




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سلفی‌ بیرحمانه خانم دکتر در اتاق عمل!! +عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..