تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جذاب ترین مأمور آتش نشان زن در جهان! + تصاویر

ساعت 24-جذاب ترین دختر مأمور آتش نشانی | در ادامه تصاویری از دختر نروژی که توانست عنوان جذاب ترین دختر مأمور آتش نشانی را در اینستاگرام از آن خود کند را مشاهده خواهید کرد.

گون نارتن دختری نروژی که با 30 سال سن مأمور آتش نشان است. وی به دلیل جذابیت در نوع شغلش در اینستاگرام شهرت یافته است. تعداد دنبال کنندگان صفحه این دختر به بیش از 50 هزار نفر رسیده است.وی علاوه بر شغل اصلی خود ورزش و فیتنس را دوست دارد و به عنوان مربی شخصی در باشگاه فیتنس نیر کار می کند و توصیه های ورزشی خود را در صفحه اش در اینستاگرام در میان می گذارد.

این دختر نروژی از تصمیمی که برای انتخاب شغلش گرفته توضیحاتی را ارائه داد. وی عنوان کرده که در سن 19 سالگی تصمیم گرفت مامور آتش نشانی شود چون زندگی فعال و کارگروهی را دوست دارد. خانم نارتن می گوید: وقتی می خواستم در اداره آتش نشانی استخدام شوم مادرم گفت که هیچوقت نشنیده که یک دختر مامور آتش نشانی شود و چرا می خواهم این شغل را انتخاب کنم؟ و من در پاسخ گفتم چرا که نه. وی ادامه داد: مردم وقتی از شغل من باخبر می شوند، تعجب می کنند اما من این را یک کار عادی می دانم. دوستانم می گویند من از شوخ طبعی پسرانه برخوردار هستم و معتقدند من چابک تر از اکثریت دختران هستم. در ادامه تصاویری از این دختر جذاب را مشاهده می کنید.

 جذاب ترین دختر مأمور آتش نشانی <p>

 جذاب ترین دختر مأمور آتش نشانی </p> <p>

جذاب ترین دختر مأمور آتش نشانی </p> <p>

جذاب ترین دختر مأمور آتش نشانی </p> <p>

 جذاب ترین دختر مأمور آتش نشانی </p> <p>
 

باشگاه خبرنگاران جوان




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جذاب ترین مأمور آتش نشان زن در جهان! + تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..