تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بکام: منچستریونایتد مرا نابود کرد اما بی‌احترامی نکردم

ستاره سابق منچستریونایتد اظهارات جالبی به زبان آورد.

 به گزارش کاپ، دیوید بکام، ستاره سابق منچستریونایتد ادعا کرد این باشگاه او را نابود کرد اما شخصا حاضر نشد به آن‌ها کوچک‌ترین بی‌احترامی کند.

او گفت: در منچستریونایتد با خیلی از مسائل مخالف بودم و درباره‌اش حرف می‌زدم اما در مجموع مشکلی به من و باشگاه وجود نداشت. آنجا اگر اشتباه می‌کردید، انگشت‌نما می‌شدید. از این نظر احساس کردم نابود شده‌ام، با این حال باز هم می‌گویم حاضر نشدم و نیستم به منچستریونایتد توهین کنم. دوست دارم فکر کنم اتحادیه فوتبال انگلیس کار خودش را به خوبی انجام می‌دهد و باشگاه‌ها هم با این نهاد هماهنگ هستم.


همچنین بخوانید




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بکام: منچستریونایتد مرا نابود کرد اما بی‌احترامی نکردم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..