تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مقتدا صدر خواستار اخراج اتباع آمریکایی از عراق شد

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از المیادین، مقتدا صدر رهبر جریان صدر عراق خواستار خروج آمریکایی‌ها از کشورهایی شد که بنابر دستور دونالد ترامپ از ورود اتباع این کشورها به آمریکا جلوگیری می‌شود.

پیش از این نیروهای داوطلب مردمی عراق نیز خواستار جلوگیری از ورود آمریکایی‌ها به عراق و نیز اخراج آنها از خاک این کشور شده بودند.

این در حالی است که روز گذشته نیز نمایندگان پارلمان عراق تاکید کردند که به احتمال زیاد دولت عراق به دستور صادر شده از سوی دولت ترامپ برای ممنوعیت صدور ویزا برای شهروندان عراقی به مدت 30 روز واکنش نشان می‌دهد و مانع از ورود شهروندان آمریکایی به خاک عراق خواهد شد.

‫ترامپ ورود اتباع سوریه و شش کشور دیگر یعنی ایران، عراق، سودان، لیبی، سومالی و یمن را حداقل به مدت 90 روز ممنوع اعلام کرده است.

متن فرمان اجرایی‌ که ترامپ روز جمعه آن را امضا کرد شامل تعلیق برنامه اجازه ورود پناهندگان به آمریکا برای 120 روز، ممنوعیت ورود پناهندگان سوری تا زمان اعمال "تغییرات جدی" که "با منافع ملی سازگار است، "تعلیق 90روزه ورود از عراق، سوریه و کشورهایی که "موجب نگرانی" هستند، است. در این دستور مستقیماً از ایران نام برده نشده اما به قوانینی اشاره می‌کند که احتمالاً شامل حال اتباع ایران هم خواهد شد.‬

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مقتدا صدر خواستار اخراج اتباع آمریکایی از عراق شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..