تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




80 روستای خلخال در محاصره برف / 12 اکیپ راهداری در محورهای مواصلاتی شهری و روستایی فعال هستند

ساعت: 12:09 منتشر شده در مورخ: 1395/11/10 شناسه خبر: 1020361

رئیس اداره راهداری وحمل و نقل جاده ای خلخال گفت:بیش از 80 روستای شهرستان خلخال در محاصره برف قرار دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از  ازناو ،محمد قربانی صبح امروز در بازدید از محور های مواصلاتی شهرستان خلخال گفت: بیش از 80 روستای شهرستان در محاصره برف قرار دارد.

وی گفت: با تلاش شبانه روزی راهداران تمامی مسیر ها تیغ زنی، برفروبی و نمک پاشی شده است و هم اکنون 12 اکیپ در محورهای مواصلاتی شهری و روستایی استقرار یافته تا با برفروبی، امکان تردد در مسیرهای مسدود شده را فراهم کنند.

قربانی از شهروندان و مسافران خواست تا در حد امکان از مسافرت های غیر ضروری پرهیز کنند.

وی گفت: اولویت در بازگشایی مسیرها با محورهای اصلی و شریانی شهرستان و سپس محور های روستایی است و قطعا با تلاش راهداران تا پایان وقت امروز تمامی مسیرهای مسدود شده روستاها باز خواهند شد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «80 روستای خلخال در محاصره برف / 12 اکیپ راهداری در محورهای مواصلاتی شهری و روستایی فعال هستند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..