تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




همراه اول حامی دومین همایش ملی سیستم های حمل و نقل هوشمند

همراه اول حامی دومین همایش ملی سیستم های حمل و نقل هوشمند

فناوری اطلاعات > ارتباطات - همایش ملی سیستم های حمل و نقل هوشمند، ۱۹ و ۲۰ بهمن ماه سال جاری با حمایت همراه اول برگزار می شود.

به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، دومین همایش ملی سیستم های حمل و نقل هوشمند، متناسب با نیازهای کشور و به منظور کاهش زمان و هزینه، استفاده از تجارب موفق سایر کشورها در اجرای طرح های «ITS»، شناسایی و معرفی سامانه های هوشمند برای حمل و نقل شهری و برون شهری، برگزار می شود.

در همین راستا، همراه اول به عنوان حامی همایش ملی سیستم های حمل و نقل هوشمند و اپراتور پیشرو در صنعت اینترنت اشیا، شهر هوشمند و خودروی هوشمند، با تکیه بر بستر گسترده شبکه دیتای خود، با حضور در این همایش، آخرین دستاوردهای خود را در این همایش در اختیار علاقه مندان می گذارد.

هدف از برگزاری این همایش افزایش ایمنی و بهبود مدیریت حمل و نقل، افزایش تعامل و همكاری دستگاه های مرتبط با حمل و نقل هوشمند، ترویج استفاده از فناوری ها و تجهیزات حمل و نقل هوشمند متناسب با شرایط كشور، ارتقای سامانه های موجود حمل و نقل هوشمند، تشویق دانشگاه ها و مراكز علمی و تحقیقاتی برای توسعه دانش حمل و نقل هوشمند، یكپارچگی حمل و نقل هوشمند برون شهری و درون شهری، ترویج استفاده از امكانات سامانه های حمل و نقل هوشمند در بین مردم، ارتقای فرهنگ ترافیك و الگوهای رفتاری رانندگان و عموم مردم جامعه، ایجاد بستر همكاری و ارتباط موثر بین دستگاه های اجرایی، دانشگاه ها و مراكز علمی- پژوهشی و مشاركت بخش خصوصی برای سرمایه گذاری در حمل و نقل هوشمند عنوان شده است.

گفتنی است این همایش ۱۹ و ۲۰ بهمن‌ماه ۱۳۹۵ در مرکز همایش‌ های بین ‌المللی صدا و سیما برگزار می شود.

2121




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «همراه اول حامی دومین همایش ملی سیستم های حمل و نقل هوشمند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..