تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تذکر غیرمعمول یک نماینده به خودش/درخواست تلویحی از مردم برای تماس نگرفتن مکرر با تلفن نمایندگان

تذکر غیرمعمول یک نماینده به خودش/درخواست تلویحی از مردم برای تماس نگرفتن مکرر با تلفن نمایندگان

محسن کوهکن در جلسه علنی امروز مجلس گفت: تذکر من از تذکرات سایر نمایندگان متفاوت است. تذکرات عمدتا به مسئولین اجرایی داده می‌شود، اما تذکر من به خودم و مردم است.

او ادامه داد: زمانی که روزهای اول کار مجلس را شروع می‌کنیم فکر می‌کنیم چهار سال زمان زیادی نیست و باید برای حل مشکلات مردم اقدامی انجام دهیم، اما بعد از مدت کوتاهی دو عارضه بزرگ گریبان ما را می‌گیرد و بر چشم بر هم زدنی مجلس تمام می‌شود.

نماینده لنجان افزود: مساله اول این است که ایراداتی را که عموم مصوبات قبلی دارند دستگاه‌ها با طرح های یک فوریتی و دو فوریتی سراغ ما می‌آورند و ما به سمت رفع این ایرادات می رویم و از مسائل اساسی باز می مانیم.

کوهکن همچنین متذکر شد: تذکر به مردم این است که نمایندگانی که انتخاب کرده اید سه روز در هفته از صبح تا ظهر باید تمام فکر و ذهنشان متوجه مصوباتی باشد که برای شما ایجاد حق تکلیف می کند. اما کم نیستند کسانی که ناگزیرند تلفن همراهشان را جواب بدهند و شاید دو سوم جلسه علنی را باید به تلفن اختصاص دهیم.

او افزود: گوشی‌هایی که در گوش تک تک ماست باعث می‌شود به جای بررسی طرح ها و شنیدن مطالبی که همکارانمان مطرح می‌کنند، با موکلمان صحبت کنیم. این ها به کار لطمه می زند و طراز نمایندگی را پایین می‌آورد. اگر بخواهیم دستگاه‌ها از هیمنه قانونگذار و مجلس حساب ببرند و به تعهدات خود و مردم عمل کنند، جایگاه خودمان را ارتقاء دهیم و این عیب را برطرف کنیم.

29212




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تذکر غیرمعمول یک نماینده به خودش/درخواست تلویحی از مردم برای تماس نگرفتن مکرر با تلفن نمایندگان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..