تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مرحله نهایی والیبال جوانان کشور در قزوین پیگیری می شود

به گزارش روز یکشنبه ایرنا، مرحله نهایی رقابت های والیبال دسته اول جوانان باشگاه های کشور از روز جمعه /8 بهمن/ در سالن شهید بابایی قزوین آغاز و تا 12 بهمن ماه نیز ادامه دارد.
تیم های کریمیه قم، رعد پدافند اصفهان، سپهر الکتریک قزوین، فرش محتشم کاشان، سبلان اردبیل و لاستیک بارز کرمان 6 تیمی هستند که در دور مقدماتی توانستند جواز حضور در این مرحله را به دست آورده و رقابت های خود را در این دوره‌ برای تعیین تیم قهرمان برگزار ‌کنند.
در روز نخست این رقابت ها، فرش محتشم کاشان با نتیجه 3 بر یک رعد پدافند اصفهان را شکست داد و سپهرالکتریک قزوین نیز 3 بر صفر لاستیک بارز کرمان را از پیش رو برداشت.
در ادامه، تیم های رعد پدافند اصفهان و سپهرالکتریک قزوین نیز با نتیجه مشابه 3 بر صفر به ترتیب کریمه قم و فرش محتشم کاشان را شکست دادند.
در ادامه این رقابت ها، امروز/یکشنبه/ و از ساعت 14 و 30 دقیقه تیم های لاستیک بارز کرمان با فرش محتشم کاشان و سپس کریمه قم با میزبان این رقابت ها یعنی سپهرالکتریک قزوین دیدار می کند.
براساس جدول این دوره از رقابت ها، فردا /دوشنبه/ تیم های رعد پدافند اصفهان با لاستیک بارز کرمان و فرش محتشم کاشان با کریمه قم به مصاف هم می روند.
در روز پایانی این رقابت ها /سه شنبه/ و از ساعت 9 تیم های لاستیک بارز کرمان و کریمه قم با هم دیدار می کنند و سپس تیم های سپهرالکتریک قزوین از ساعت 10 و 30 دقیقه به دیدار رعدپدافند اصفهان می رود.
6101/8054* خبرنگار: هادی درزی رامندی** انتشار دهنده: رضا اسدی

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مرحله نهایی والیبال جوانان کشور در قزوین پیگیری می شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..