تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سقف «وام ازدواج» افزایش یافت

کد خبر: ۴۷۰۵۹۸

۸۳۳  بازدید

نایب رئیس کمیسیون تلفیق بودجه 96 از افزایش سقف وام ازدواج هر یک زوجین متناسب با نرخ تورم برای سال آینده خبر داد.

خبرگزاری صدا و سیما: نایب رئیس کمیسیون تلفیق بودجه 96 از افزایش سقف وام ازدواج هر یک زوجین متناسب با نرخ تورم برای سال آینده خبر داد.

رحیم زارع افزود: این تصمیم در جلسه نوبت سوم امروز کمیسیون تلفیق بودجه سال 96 گرفته شد.
 
وی تصریح کرد: پیشتر سقف وام ازدواج برای هر یک زوجین، 10 میلیون تومان بود اما مقرر شد سقف وام ازدواج متناسب با نرخ تورم باشد بنابراین سقف وام ازدواج برای هر یک از زوجین در سال اینده 10 میلیون و 760 هزار تومان خواهد بود.
 
زارع گفت: بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران موظف است کلیه بانک ها و موسسات اعتباری کشور را ملزم کند به اندازه سهم خود از مجموع سپرده های قرض الحسنه پس انداز  و جاری در پرداخت تسهیلات قرض الحسنه مشارکت کرده و تسهیلات قرض الحسنه ازدواج را در اولیوت نخست پرداخت قرار دهد.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سقف «وام ازدواج» افزایش یافت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..