تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تظاهرات توسعه‌دهندگان گیم و مؤسس گوگل علیه سیاست مسلمان ستیزی ترامپ

تظاهرات توسعه‌دهندگان گیم و مؤسس گوگل علیه سیاست مسلمان ستیزی ترامپ

به گزارش خبرآنلاین، سرگئی برین یکی از مؤسسین گوگل ضمن حضور در تجمع اعتراضی جلوی فرودگاه، دستور جدید ترامپ علیه مسلمانان و سایر پناهندگان را زیر سؤال برد.

این در حالی است که «آن دانلی» قاضی دادگاه بروکلین در نیویورک، شنبه‌شب به‌وقت محلی ضمن لغو دستور ترامپ حکم داد تا دارندگان ویزا و پناهندگان رانده‌شده از فرودگاه، بتوانند وارد خاک آمریکا شوند و بدین ترتیب دستور ترامپ را ملغی کرد.

مدیریت Game Developers Conference با انتشار توئیتی نوشت: نسبت به منع ورود مسلمانان شوکه شده‌ایم و تمام هزینه‌های شرکت‌کنندگان در کنفرانس توسعه‌دهندگان گیم / GDC را به آنها بر می‌گردانیم و به مبارزه با این دستور ادامه خواهیم داد.(Official_GDC@)

رامی اسماعیل مؤسس Vlambeer و مسلمان مقیم هلند نیز چنین توئیت کرد: تمام درآمد 24 ساعت Vlambeer به ACLU (اتحادیه آزادی‌های شهروندی آمریکا) و ضررکنندگان این قانون پرداخت خواهد شد. (اتحادیه آزادی‌های شهروندی آمریکا اعلام کرد به‌زودی ترامپ را به دادگاه خواهد کشاند.)

بریانا وو، توسعه‌دهنده ویدئو گیم و به‌عنوان یک دموکرات عضو کنگره توئیت کرد که در تظاهرات شرکت کرده و با دستور ترامپ مخالفت کرده است.

ساتیا نادلا مدیر اجرایی مایکروسافت و مسوول توسعه ایکس باکس نیز در وبلاگ خود نوشت: به‌عنوان یک مهاجر و مدیر می‌گویم کمپانی ما با مهاجرین توسعه پیداکرده و این استراتژی ادامه پیدا خواهد کرد.

پائول مورفی مدیر اجرایی Dots نیز ضمن پشتیبانی از تظاهرات، از حمایت جامعه 4 میلیون گیمر داتس علیه دستور ترامپ نوشت.

کریستین سگراسترال مدیر Super Evil Megacorp نیز خطاب به کارمندان خود در یک توئیت نوشت: به دور از هر نوع وابستگی سیاسی، تبعیض و آزار بر اساس دین و رنگ و نژاد و ... نادرست است.

Joseph Staten از توسعه‌دهندگان اصلی بازی Halo نیز حمایت کامل خود را از ACLU اعلام کرد.

جمیل مولدینا از توسعه‌دهندگان اصلی گیم برای گوگل پلی و Daydream از بازتاب وحشتناک دستور جدید ترامپ نوشت و از همه خواست تا در برابر این دستور بایستند.

5656




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تظاهرات توسعه‌دهندگان گیم و مؤسس گوگل علیه سیاست مسلمان ستیزی ترامپ»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..