تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انتقاد از بودجه اندک جشنواره تئاتر فجر

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، این هنرمند تئاتر گفت: زمانی که یک جشنواره برگزار می‌شود و آثار به مرحله انتخاب می‌رسند، می‌بایست بودجه قابل قبولی در نظر گرفته شود تا کفاف هزینه‌های گروه نمایشی را بدهد اما متاسفانه حداقل‌ترین بودجه به این جشنواره اختصاص داده می‌شود که مشکلات بسیاری را برای تامین بودجه برای هنرمندان به وجود می‌آورد.

او ادامه داد: اگر معضل کمبود بودجه جشنواره تئاتر فجر برطرف شود، شاهد اتفاقات بهتری در تولید آثار نمایشی خواهیم بود.

کارگردان «اپرای عروسکی حافظ» در ارزیابی عملکرد  دبیر سی و پنجمین جشنواره تئاتر فجر توضیح داد: یکی از نقاط قوت این جشنواره در دو دوره اخیر حضور سعید اسدی است که تمام دغدغه‌اش هویت دادن به جشنواره و بالا بردن سطح کیفی آن بوده است تا تئاتر کشورمان رونق بیشتری پیدا کند.

سرپرست گروه تئاتر عروسکی «آران» با ابراز تاسف از تعدد جشنواره های هنری در ایران در عین حال خاطرنشان کرد: با وجود همه اینها بارها گفته‌ام بودن جشنواره تئاتر فجر بهتر از نبودنش است زیرا این جشنواره توانسته بستری را برای نشان دادن هویت تئاتر کشورمان فراهم کند، اما از طرفی همانند دیگر جشنواره‌ها کم و کاستی‌هایی هم دارد.

او درباره مزایای بخش مرور جشنواره گفت : بخش مرور به دبیر کمک می‌کند تا او فقط در یک مسیرکوتاه حرکت نکند بلکه در این جشنوار هم سیر چند ساله تئاتر را به مخاطبانش نشان دهد.

غریب پور افزود: در واقع اجرای آثار نمایشی در بخش مرور این فرصت را به مخاطبان می‌دهد تا آثار ماندگار تئاترکشورمان را ببینند و این اتفاق خود به عنوان رویدادی بزرگ و مهم در روند جشنواره به حساب می‌آید.

کارگردان اپرای عروسکی«مکبث» در پایان در ارزیابی بخش بین‌الملل جشنواره تئاتر فجر توضیح داد: متاسفانه به دلیل درگیری‌ام برای اجرای نمایش در جشنواره، معمولا کمتر فرصت کرده‌ام تا به دیدن آثار این بخش از جشنواره بروم اما می‌دانم که  همه تلاش‌ها از سوی جشنواره برای انتخاب بهترین آثار صورت می‌گیرد تا نمایش‌های خوبی  انتخاب شوند و روی صحنه تئاتر بروند.

58241




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انتقاد از بودجه اندک جشنواره تئاتر فجر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..