تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سخنان استاندار تهران راجع سامانه مشاوره

به گزارش افکارنیوز،

سیدحسین هاشمی در مراسم افتتاح مرکز مشاوره تلفنی «1480»، گفت:‌ ظرفیت ما برای ارائه خدمات و پیشگیری از آسیب‌ها در تهران دو برابر شده که این ارزشمند است.

وی ادامه داد:‌نیاز امروز جامعه این است که به بحث آسیب‌های اجتماعی توجه بیشتری شود البته یک شرط در این موضوع لازم است که حتماً باید فرهنگ خود را در نظر بگیرم درست است در دنیا تحقیقاتی در این رابطه شده است اما باید فرهنگ خود را همراه کنیم و این صورت است که موفق می‌شویم.

استاندار تهران گفت:‌در شرایط امروز نیاز ما به مشاوره بسیار زیاد است و باید به نسل جدید نگاه دیگری داشته باشیم چرا که نسلی آگاه است.

هاشمی افزود: کار مشاوره نیز در شرایط فعلی و با این نسل آگاه سخت است. در نتیجه باید به روز باشیم و با این نسل جدید و خانواده‌های آنها بگونه‌ای رفتار کنیم که بتوانیم برای آینده نسل جدید و پویایی داشته باشیم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سخنان استاندار تهران راجع سامانه مشاوره»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..