تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




روزنامه ایران در دادگاه مطبوعات مجرم شناخته شد

دبیر هیئت منصفه دادگاه مطبوعات گفت: روزنامه ایران به اتهام درج مطالب خلاف واقع مجرم شناخته شد.

روزنامه ایران در دادگاه مطبوعات مجرم شناخته شدعلی اکبر کساییان دبیر هیئت منصفه دادگاه مطبوعات در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به برگزاری دادگاه مطبوعات اظهار داشت: امروز (یکشنبه) دادگاه رسیدگی به اتهامات سایت خبری روز نو و روزنامه ایران در شعبه 3 دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی کاشانکی برگزار شد.

وی افزود: سایت خبری روز نو به اتهام پخش شایعات و نشر مطالب خلاف واقع مجرم شناخته شد، در ضمن دادگاه مطبوعات این سایت را مستحق تخفیف دانست.

دبیر هیئت منصفه دادگاه مطبوعات بیان داشت: روزنامه ایران به اتهام درج مطالب خلاف واقع با اکثریت آرا مجرم شناخته شد و هئیت منصفه دادگاه مطبوعات، مدیر مسئول این روزنامه را مستحق تخفیف دانست.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «روزنامه ایران در دادگاه مطبوعات مجرم شناخته شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..