تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




راه اندازی جمعه بازار موتورسیکلت و دوچرخه در مشهد

نخستین جمعه بازار تخصصی خرید و فروش موتورسیکلت و دوچرخه همزمان با دهه فجر در مشهد راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری مشهد گفت: این بازاردر راستای ساماندهی بازار خرید و فروش غیررسمی موتورسیکلت و دوچرخه و با هدف ایجاد بستری برای رفاه شهروندان در امر خرید و فروش بدون واسطه موتورسیکلت و دوچرخه و ایجاد ارتباط مستقیم بین خریدار و فروشنده راه اندازی خواهد شد.

احمد محبی افزود: این بازار در زمینی به مساحت چهار هزار متر مربع با ظرفیت دو هزار دستگاه موتورسیکلت و دوچرخه در پایانه مسافربری راه ابریشم واقع در بلوار حر ساخته شده است که روزهای جمعه میزبان شهروندان است.

وی خاطر نشان کرد: جمعه بازار موتورسیکلت و دوچرخه بعد از جمعه بازار خودرو مجیدیه و پنج شنبه بازار خودروهای قدیمی، کلاسیک و آفرود، سومین بازار تخصصی وسایط نقلیه مشهد محسوب می‌شود.

انتهای پیام//ف.ح




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «راه اندازی جمعه بازار موتورسیکلت و دوچرخه در مشهد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..