تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افتتاح دفاتر سرویس ارزیابی در محل شهرک‌های صنعتی خیام نیشابور

در راستای افزایش تسهیلات جهت صادرات و پیرو بسته حمایتی صادرات گمرک ایران، دفاتر سرویس ارزیابی در محل شهرک‌های صنعتی خیام نیشابور افتتاح شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، ناظر گمرکات خراسان رضوی گفت :با افتتاح این دفاتر تشریفات گمرکی کالاهای واحدهای تولیدی در محل کارخانه به انجام خواهد رسید و این امر کاهش هزینه‌های تمام شده کالاهای صادراتی، بهبود کیفیت کالا افزایش قدرت رقابت صادرکنندگان با رقبای خارجی و... را به دنبال خواهد داشت.

مسعود عاطفی افزود: میزان صادرات از دفاترخیام نیشابور و گناباد، مبین استقبال خوب صادرکنندگان و واحدهای تولیدی شهرهای نیشابور و گناباد است.

وی در خصوص راه‌اندازی دفاتر جدید گمرکی در شهرهای استان گفت: با توجه به موافقت استاندار خراسان رضوی، به شرط تأمین زیرساخت‌های لازم از جمله مخابرات، ساختمان‌های اداری و... تا پایان سال دو دفتر صادراتی دیگر در شهرهای استان قابلیت افتتاح خواهند داشت.

ناظر گمرکات خراسان رضوی با اشاره به راه‌اندازی و نحوه کار گمرک سیار در استان گفت: بزودی شاهد راه‌اندازی گمرک سیار در استان خراسان رضوی هستیم که راه‌اندازی گمرک سیار در استان در رویه سرویس صادراتی سیار یک وسیله نقلیه جمعی (ون) با تجهیز به امکانات مخابراتی سیار (بدون سیم) و حضور نمایندگان گمرک و سایر سازمان‌های دخیل در امر صادرات در پنجره واحد گمرکی در وسیله فوق مستقر و پس از اعلام واحدهای تولیدی اعم از کشاورزی، صنعتی و... همکاران در محل تولید در دورترین نقاط استان حاضر می‌شوند و نسبت به انجام تشریفات صادراتی محموله اقدام خواهند کرد.

انتهای پیام//ف.ج




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افتتاح دفاتر سرویس ارزیابی در محل شهرک‌های صنعتی خیام نیشابور»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..