تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تعطیلی مدارس سرعین برای دومین روز متوالی/ گرمترین شهرستان اردبیل صفر درجه است

ساعت: 10:04 منتشر شده در مورخ: 1395/11/10 شناسه خبر: 1020170

برای دومین روز متوالی مدارس استان اردبیلبه علت بارش برف و برودت هوا تعطیل و گرمترین نقطه استان با دما صفر درجه ثبت شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از چشمه لر، آموزش و پرورش اردبیل شنبه شب در اطلاعیه ای اعلام کرد که روز یکشنبه10 بهمن  در اردبیل،اصلاندوز، انگوت، بیله سوار،پارس اباد، جعفرآباد، خلخال، سرعین، شاهرود، کوثر، لاهرود، گرمی، نمین، نیر و هیرتمامی مقاطع تحصیلی و در ارشق ،خورش رستم مشگین شهر  پیش دبستانی ابتدایی و متوسطه اول به علت برودت هوا و بارش برف تعطیل می باشد.

روز شنبه در سرعین و بسیاری از مناطق استان بعلت برودت هوا و بارش برف دانش آموزان خانه نشین شده بودند.

به گزارش هواشناسی  وضعیت هوای یکشنبه 10 بهمن ابری و مه آلود  همراه با بارش خفیف برف و از ظهر به تدریج با کاهش ابر پیش بینی می شود.

با توجه به این گزارش روز سه شنبه و چهارشنبه  بارش مجدد برف پیش بینی شده است.

به گزارش راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل  در حال حاضر تردد در تمامی محورهای اصلی و فرعی استان به صورت روان و با رعایت ایمنی زمستانی در جریان می باشد.

 تمامی محورهای استان برفروبی و نمکپاشی شده و سطح جاده ها عمدتا خیس و بدون برف و کناره جاده ها پوشیده از برف می باشد. همچنین در برخی محورهای کوهستانی تداوم بارش برف و احتمال کولاک  وجود دارد.

بهمراه داشتن زنجیر چرخ و وسایل ایمنی زمستانی در محورهای برف گیر و کوهستانی الزامی است.

هم اکنون نیر با 12 درجه منفی صفر و بیله سوار با 0 درجه  سردترین و گرمترین مناطق استان اردبیل هستند.

 

http://www.cheshmalar.ir/sites/default/files/fullimages/54_0.jpg

 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تعطیلی مدارس سرعین برای دومین روز متوالی/ گرمترین شهرستان اردبیل صفر درجه است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..