تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دیدار تیم های والیبال شهرداری ارومیه و هاوش گنبد لغو شد

به گزارش روز یکشنبه ایرنا از روابط عمومی هیات والیبال آذربایجان غربی تیم قعر جدولی هاوش گنبد که قرار بود روز شنبه گذشته وارد شهر ارومیه شود و تمرین های قبل از دیدار را در سالن غدیر ارومیه برگزار کند، حاضر به رویارویی در این دیدار نشد.
بر اساس این گزارش پیگیری رئیس هیات والیبال ارومیه از سازمان لیگ والیبال نیز نتیجه نداده و در نهایت برگزاری این دیدار لغو شده است.
نتیجه سه بر صفر این دیدار پس از اعلام کمیته انضباطی اعلام می شود تا چهاردهمین پیروزی این فصل برای شهرداری ارومیه رقم زده شود.
تیم شهرداری ارومیه هفته گذشته در دیدار خانگی با نتیجه 3 بر 2 مقابل متین صالحین ورامین تن به شکست داد تا هواداران این تیم پرطرفدار با ناراحتی سالن 6 هزار نفری غدیر ارومیه را ترک کنند اما این تیم با قرار گرفتن در رده سوم جدول صعود خود به مرحله پلی آف را مسجل کرده است.
شهرداری ارومیه بدون احتساب امتیاز دیدار هفته بیست و یکم با کسب 13 برد و اندوختن 39 امتیاز در رتبه سوم جدول است و هاوش گنبد نیز با چهار برد و 12 امتیاز در جایگاه دوازدهم قرار گرفته است و در آستانه سقوط به لیگ دسته قرار دارد.
دیدار رفت 2 تیم در شهر گنبد با نتیجه سه بر یک به سود شهرداری ارومیه به پایان رسیده بود.
7126/3072 ** خبرنگار: نرگس موذنی حبشی ** انتشار دهنده: علیرضا فولادی

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دیدار تیم های والیبال شهرداری ارومیه و هاوش گنبد لغو شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..