تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مکانی اولین بازی خود را برای استرومس گودست انجام داد

کد خبر: ۴۷۰۴۶۹

۱۴۴  بازدید

دروازه‌بان ایرانی تیم استرومس گودست شب گذشته اولین بازی خود را برای تیم جدیدش انجام داد که این بازی با برد همراه بود.

خبرگزاری فارس: سوشا مکانی دروازه‌بان ایرانی تیم استرومس گودست که به تازگی به این تیم پیوسته شب گذشته اولین بازی خود را برای این تیم در یک دیدار دوستانه انجام داد.

تیم استرومس گودست شب گذشته مقابل تیم ساندفورد قرار گرفت که در این بازی این تیم با دو ترکیب به میدان رفت. در نیمه اول بازیکنان ذخیره به میدان رفتند اما در نیمه  دوم تیم اصلی وارد زمین شد که سوشا مکانی هم همراه با بازیکنان اصلی به بازی رفت.

این بازی در حالی که در نیمه اول بدون گل به پایان رسیده بود اما در نیمه دوم با نتیجه 6 بر یک به سود تیم استرومس گودست به پایان رسید تا  مکانی شروع خوبی با تیم جدیدش داشته باشد.

همچنین تیم استرومس گودست برای برپایی یک اردوی آماده‌سازی به منطقه لامانگا در جنوب اسپانیا خواهد رفت و برای حضوری پرقدرت در لیگ برتر نروژ آماده شوند.

سرمربی تیم استرومس گودست حساب ویژه‌ای روی مکانی باز کرده و وی را در بازی شب گذشته با بازیکنان اصلی به میدان فرستاد.

مکانی اولین بازی خود را برای استرومس گودست انجام داد  مکانی اولین بازی خود را برای استرومس گودست انجام داد 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مکانی اولین بازی خود را برای استرومس گودست انجام داد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..