تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تکثر نقطه قوت ماست

جاستین ترودو خطاب به ترامپ توئیتی را منتشر کرد.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛  با روی کار آمدن ترامپ چرخشی محسوس را در سیاست خارجی وی شاهد هستیم که می تواند تاثیرات مهمی را بر روی بازیگران جهانی در عرصه بین الملل داشته باشد.  کانادا که از دیرباز همسوی سیاست های  همپیمانان خود یعنی انگلستان و آمریکا بوده، پس از روی کار آمدن ترامپ موضع خود را در قبال سیاست های رئیس جمهور جدید مشخص نکرده است .

در همین ارتباط جاستین ترودو نخست وزیر کانادا خطاب به ترامپ نوشت:

خطاب به آنانکه تحت آزار و ترور و جنگ زندگی می‌کنند؛ کانادایی‌ها فارغ از باورهای شما؛به شما خوش‌آمد میگویند!تکثر نقطه قوت ماست

تکثر نقطه قوت ماست

انتهای پیام/



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تکثر نقطه قوت ماست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..