تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




در نظر گرفتن تمهیدات برای دانشجویان ایرانی دانشگاه‌های آمریکا/مدرک فارغ‌التحصیلان رشته‌های قانونی دانشگاه آزاد آماده است

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، محمد فرهادی وزیر علوم در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به لغو ویزای دانشجویان ایرانی دانشگاه‌های آمریکا و با توجه به اینکه تعدادی دانشجویان مقطع دکتری باید بخشی از دوره شش ماهه را در دانشگاه‌های معتبر بگذرانند تمهیداتی در نظر گرفته شده که سقف زمان تحصیل برای این افراد لحاظ نشود و بتوانند در کشورهای دیگر پذیرش بگیرند.

وی در رابطه با تأیید مدرک فارغ‌التحصیلان دانشگاه آزاد گفت: مدارک تمام فارغ‌التحصیلان دانشگاه آزاد که رشته‌های آن‌ها مجوز رسمی و قانونی داشته باشد آماده است.

فرهادی ادامه داد شهریه بورسیه‌ها نیز تا آخر دوره‌ها پرداخت شده یا درحال پرداخت است و برخی از آن‌ها نیز باید از سوی اعضای هیأت امنای دانشگاه‌ها تأیید شوند.

انتهای پیام/

 

http://fna.ir/E2BZLY



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «در نظر گرفتن تمهیدات برای دانشجویان ایرانی دانشگاه‌های آمریکا/مدرک فارغ‌التحصیلان رشته‌های قانونی دانشگاه آزاد آماده است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..