تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حق سرقفلی ساکنان پلاسکو با تخریب آن از بین نمی‌رود/ مالک ساختمان، مسئول کوتاهی در تجهیز آن است

‌جندقی‌کرمانی‌پور در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

عضو هیأت مدیره کانون وکلای دادگستری مرکز، پیرامون ابعاد حقوقی حادثه پلاسکو توضیحاتی ارایه کرد.

حق سرقفلی ساکنان پلاسکو با تخریب آن از بین نمی‌رود/ باید به مترا‍ژ قبل به آن‌ها واحد تجاری واگذار شود/ مالک ساختمان مسئول کوتاهی در تجهیز ساختمان استمحمد‌جندقی‌کرمانی‌پور عضو هیئت مدیره کانون وکلای مرکز در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پیرامون ابعاد حقوقی حادثه ساختمان پلاسکو اظهار داشت: بیشتر کسبه‌ ساختمان پلاسکو، مالک سرقفلی بوده‌اند و نباید گمان کرد با تخریب ساختمان سرقفلی آن‌ها ازبین می‌رود، این افراد در تخریب ساختمان نقشی نداشتند که بگوییم سرقفلی آن‌ها از بین رفته است.

عضو هیئت‌مدیره کانون وکلای مرکز گفت: حق کسب‌و‌پیشه و سرقفلی حق مکتسبه این افراد است و با تخریب ساختمان از بین نمی‌رود.

وی افزود: اگر قرار شد که ساختمان پلاسکو تجدید بنا شود باید به همان متراژی که قبلا مالک بوده‌اند به آن‌ها ملک تجاری داده شود یا به آن‌ها حق کسب و پیشه پرداخت شود.

این وکیل دادگستری در مورد مسئولیت سازمان‌های مختلف از قبیل بنیاد مستضعفان و شهرداری گفت: مالک ساختمان به دلیل کوتاهی در تجهیز و نگهداری ساختمان مسئول است و ظاهراً شهرداری هم بارها اخطار داده است ولی مالک به اخطارها توجه نکرده و لذا مسئول است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حق سرقفلی ساکنان پلاسکو با تخریب آن از بین نمی‌رود/ مالک ساختمان، مسئول کوتاهی در تجهیز آن است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..