تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فرار 5 زن داعشی بامیلیون ها دلار از گردان زنان داعش

فرار 5 زن داعشی بامیلیون ها دلار از گردان زنان داعش

یک منبع محلی استان نینوا گفت که سرکرده گردان الخنساء وابسته به گروه تروریستی داعش ISIS با 4 دستیار زن خود به طرف البعاج در غرب این استان که در مرز سوریه است، گریخت.
وی که خواست نامش فاش نشود در گفت وگو با پایگاه اینترنتی السومریه نیوز افزود: داعش برای تعقیب فرار Escape زنان مزبور (که در زمینه امور زنان انتحاری و زندان Prison زنان به آنان تکیه داشت)، نیروهایش را به حال آماده باش در آورده است. 
این منبع با اشاره به این که یکی از زنان فراری تاجیک بوده، خاطر نشان کرد که زنان فراری میلیون ها دلار را سرقت Stealing کردند و اطلاعات موجود حاکی از فرار آنان به مرز سوریه عراق است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اقامت رایگان در هتل 4 ستاره استانبول -گلفام سفر

اخبار زیر را از دست ندهید:




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فرار 5 زن داعشی بامیلیون ها دلار از گردان زنان داعش»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..