تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بارش برف و کولاک محور ارتباطی ۴۰ روستای سردشت را مسدود کرد

ساعت: 08:32 منتشر شده در مورخ: 1395/11/10 شناسه خبر: 1019939

مسئول راهداری سردشت گفت: با بارش برف و کولاک محور ارتباطی 40 روستا در شهرستان مسدود شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مسئول راهداری و حمل و نقل جاده ای سردشت  در گفتگو با خبرنگار بُلفَت اظهار کرد: بارش برف و کولاک از شب گذشته شروع و محور ارتباطی ۴۰ روستای این شهرستان را مسدود کرد.

فرزاد ظاهری با بیان اینکه بارش سنگین برف و کولاک کار راهداران را سخت کرده اما همچنان بازگشایی محورهای روستایی بدون وقفه ادامه دارد، افزود: راهداران امروز ۶ محور فرعی شهرستان همچون قاسم رش، بیوران، کولسه، زوران و احمد بریو را بازگشایی کرده و .

وی همچنین با اشاره به اینکه محورهای اصلی باز هستند، تصریح کرد: تردد در محورهای اصلی به ویژه گردنه زمزیران و محور پیرانشهر فقط با زنجیرچرخ و وسایل زمستانی امکان پذیر است .

بر اساس گزارش بُلفَت، بارش برف از شب گذشته آغاز و به ۲۶ سانتیمتر رسیده و همچنان به صورت پراکنده ادامه دارد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بارش برف و کولاک محور ارتباطی ۴۰ روستای سردشت را مسدود کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..