تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برای رفع مشکل ازدواج و اشتغال چه کنیم؟

ساعت: 08:47 منتشر شده در مورخ: 1395/11/10 شناسه خبر: 1020083

مرحوم آیت الله بهجت فومنی(ره) در پاسخ به سوالی در زمینه رفع مشکلاتی چون ازدواج و اشتغال راه حل غلبه بر این معضلات را پاسخ می دهند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از بهجت نیوز؛ مرحوم آیت الله بهجت فومنی(ره) در پاسخ به سوالی در زمینه رفع مشکلاتی چون ازدواج و اشتغال راه حل غلبه بر این معضلات را پاسخ می دهند.

سؤال: چند سال است که در کارهایم دچار مشکل می‌شوم که راه‌ها به رویم بسته می‌شود، از جمله در زمینه اشتغال و ازدواج، و هرچه از خدا طلب یاری می‌کنم، راه مساعدی گشوده نمی‌شود، راه حل چیست؟

جواب: باسمه‌تعالی، زیاد از روی اعتقاد کامل بگویید«أستغفرالله» هیچ چیز شما را منصرف نکند غیر از ضروریات و واجبات تا کلیه ابتلائات رفع شود، بلکه بعد از رفع آنها هم بگویید، برای اینکه امثال آنها پیش نیاید. و اگر دیدید رفع نشد، بدانید یا ادامه نداده‌اید، یا آنکه با اعتقاد کامل نگفته‌اید.

والله العالم

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برای رفع مشکل ازدواج و اشتغال چه کنیم؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..