تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انتقاد گوگل از مموعیت ورود اتباع هفت کشور به آمریکا

شرکت گوگل از دستور اجرایی رییس‌جمهوری آمریکا مبنی بر تعلیق ۹۰ روزه صدور روادید برای اتباع هفت کشور، شدیدا انتقاد کرد.

شرکت گوگل اعلام کرد ۱۸۷ تن از کارکنان این شرکت تحت تاثیر فرمان اجرایی رییس‌جمهوری آمریکا مبنی بر تعلیق صدور روادید، قرار گرفتند.
مدیرعامل گوگل گفت: هزینه و آسیبی که این فرمان اجرایی به همکاران ما وارد می‌کند، دردآور است.
گوگل از کارکنان این شرکت که باتوجه به این فرمان اجرایی از بازگشت به آمریکا محروم شدند، خواست به نیرو‌های امنیتی گوگل در کشور‌های دیگر مراجعه کنند تا اقدامات لازم برای حمایت از آنها صورت گیرد.
این شرکت بزرگ بین الملل تاکید کرد برای بازگرداندن نیرو‌های با استعداد خود به آمریکا، تمام تلاش خود را می‌کند. دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا، روز جمعه در مقر وزارت دفاع فرمانی اجرایی را امضا کرد که گفته می‌شود بر اساس آن ورود اتباع ایران و شش کشور دیگر به مدت حداقل ۹۰ روز به خاک آمریکا متوقف می‌شود.
براساس متنی که کاخ سفید منشر کرده است، دونالد ترامپ که روز جمعه هفته اول دوران ریاست‌جمهوری‌اش را پشت سر گذاشت، در فرمان خود صدور ویزا اتباع این هفت کشور را مشمول این محدودیت کرده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انتقاد گوگل از مموعیت ورود اتباع هفت کشور به آمریکا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..