تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ضرورت انعطاف تقویم آموزشی متناسب با اقلیم کشور

سخن‌گوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: نباید نسخه واحدی برای تغییر تقویم آموزشی با توجه به اقلیم های مختلف کشور اتخاذ شود.

 

وی ادامه داد: در هر حال تمامی اعضای کمیسیون به تغییر تقویم آموزشی اتفاق نظر دارند و نباید بیش از این اجازه افزایش تعطیلات را داد.

 

سخن‌گوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس اظهار داشت: علاوه بر توجه به جلوگیری از افزایش تعطیلات در تقویم آموزشی باید به کیفیت برنامه ریزی برای این کار توجه شود و صاحب نظران و دولت در تغییر تقویم آموزشی بررسی‌های لازم را انجام دهند.

 

میرزاده بیان کرد: نسخه فعلی برنامه تعطیلات آموزشی مدتهاست که در کشور حاکم است، باید تغییرات جدید با رعایت شرایط اقلیمی مناطق مختلف کشور باشد.

 

وی با اشاره به اینکه نباید نسخه واحدی برای تقویم آموزشی ارایه شود، گفت : رسانه‌ای کردن این تغییر پیش از کار کارشناسی ضرورت نداشته و پس از ارزیابی‌ها باید از رسانه ها کمک گرفت.


انتهای پیام /



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ضرورت انعطاف تقویم آموزشی متناسب با اقلیم کشور»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..